قديم 05-05-2011, 02:47 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة مالكى الاكسل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelsalah مشاهدة المشاركة

يعنى اسيبها زى ما هى يا حسام
انا غيرت الموبينه ارجع اللى كانت راكبه تانى ولا اسيبها معايا استبن
انا كنت واخده من الكهربائي اجربها و قالى اسال على سعرها لو هتاخدها
ترس البندكس ومخدات المارش ( موبينة المارش ) هل فيهم حاجه ؟
ساعات بعد تكرار الدوارة المارش بيفوت وصوته بيتغير
تاعبك معايا يا حس فى الحر والبرد اللى احنا فيه ده
وايه رايك فى زيت موتور شل الاصفر
لو موبينتك سليمة رجع اللى عندك .. ولو مش غالية خليها معاك استبن وخلاص بدل الفك والتركيب ...

انا مش عارف بس ايه اللى خلاك تغير الموبينة .. يا عم اللى يدى ودنة للصنايعية عمره ما هيخلص ... دول ولا دار الافتاء نفسها ههههههههههه

لو المارش بيفوت ممكن يكون محتاج ترس جديد (ترس المارش) ... دى بسيطة ان شاء الله ...

بصراحة مجربتش اى منتج من شل قبل كده .. عموما يا ريت الزيت تكون لزوجته عالية الى حد ما علشان الحر ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ