قديم 25-04-2011, 05:00 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادى الحقيقة ولا عزاء للمكابرين

يا جماعه والله انا متابع الموضوع من اوله ومش عايز اشارك لان الموضوع زايد قوي عن حده برجاء حذف الموضوع والغاء قسم 25 يناير نهائي احنا موقع مصر موتورز متخصص فالسيارات مش فالسياسه وارجو ان ثورتنا اللي حققت احلامنا متبقاش سبب نخسر بيه بعض الثوره خدت لنا حقوقنا المسلوبه باقي الحقوق اللي علينا تجاه بلدنا وطبعا كان في كلام عشان مصر فري فياريت يتنفذ ونستأصل السياسه خالص من مصر موتورز لانها سبب فكتير من المشاحنات والمشاكل بغض النظر عن اختلاف وجهات النظر وفي الاخر كلنا اخوات وبعدين الشهيد مش منتظر وضع اسمه علي ميدان ولا ادراجه في قائمه الشهداء الناس كانت بتتسارع الي الشهاده عشان ربنا والوطن وبس مش عشان التعويض الشهيد لا يعوض ولا بمال قارون يبقي مش مهم اعرف ان فلان شهيد كفايه ربنا اعلم بيه وهو ده التكريم الرباني اللي مش محتاج قائمه وربنا يرحم جميع شهدائنا يارب
تقبلوا كلامي بصدر رحب

التعديل الأخير تم بواسطة hyundai2005 ; 25-04-2011 الساعة 05:08 PM