قديم 19-04-2011, 09:58 AM
الصورة الرمزية ehabpopo
ehabpopo ehabpopo غير متواجد حالياً

ehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to beholdehabpopo is a splendid one to behold
افتراضي رد: حسبى الله ونعم الوكيل

الواضح ان مركز القطامية واقع فى مشكلة كبيرة ... والمشكلة دى ها تخلى الثقة تنعدم بينة وبين العميل ... ودى اخطر حاجة ممكن يقابلها اى توكيل ...
والمشكلة باختصار هى عدم متابعة المهندسين للفنيين ... وعدم متابعة رئيس القسم للمهندسين ... ودى ممكن تخرب عربيات كتيييييييير ... والله الموضوع مهم ومش سهل انة يعدى كدة من غير متابعة وعقاب من المسئولين الكبار بالمركز ...
ولا انكر جهد الانسة داليا والاستاذ عماد لحل مشكلات العملاء ومتابعتهم ... لاكن الانسة داليا والاستاذ عماد مش شغليين جوة فى الورشة .... ومش معقول ها نوجع دماغهم ونحرجهم فى كل مرة نروح للصيانة ....
انا مش بقول الكلام دة لاى هدف غير انى عايز اطمئن على عربيتى وانها تكون فى ايدى امينة ... ومش بقول الكلام ده من فراغ ... انا كتبتة بعد ما تعددت المشاكل على لسان العملاء ... والمطلوب حاجة بسيطة جدا ... هو متابعة الفنيين جيدا ... وده من خلال المهندسين ... ومتابعة المهندسين من خلال رئيس القسم الخاص بهم ... يعنى باختصار كل واحد يشوف شغلة وبس ... لا اكثر ولا اقل ... ومش مطلوب تفرشو الارض ورد للعملاء ... انا عايز احس بالامان على عربيتى .. وشكرا لمركز الامل اللى انا عارف ومتأكد انهم فى المركز بيحاولو يكونو الافضل ... وربنا يوفقهم ... ولاكن ودائما هناك من يجب متابعتة جيدا وهم قلة ان شاء الله
وعلى فكرة انا ماكنش عندى مشكلة فى صيانة ال 1000 كم بتاعتى .... ولاكنى امتلك السيارة وبعتبرها حبيبة قلبى وهى ال byd