قديم 12-04-2011, 11:43 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Corsair Vs Aboelesaad Vs Komy

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

لا والله .

بس مش معقوله عربية صيني هتبقى احسن من الماني يعني ممكن تقولي كوري ممكن نقول اه

بس الصين كا تصنيع عربية لسه في بداياتها فا ما ينفعش نقول على عربية صيني ايا كان نوعها

انها تضاهي الالماني في الجوده والامان والثبات هي اهم ميزه فيها اوبشن كثير وسعر قليل بس ده

مقابل صاج ضعيف وثبات هزيل.

يبقي زي ما قولت انت ماشوفتش حاجه انا طبعا مابقارنش بالالماني انا بتكلم عن عربيه تضاهي الكوري وبعدين لما تنزل بالسلامه ادعوك لتجربه السياره ثبات تام لفوق ال200 ووالله لفوق ال 200 زي الالماني واحسن من كتير ياباني عن تجربه و صاج والله زي الحديد 6 مم الكبوت بالوه ماتقدرش تشيله والابواب تقيله وقفلتها محترمه وان شاء الله الاجازه الجايه تنور فاي مقابله من مقابلاتنا وتجرب العربيه بنفسك ؟ وده مش حجر علي راي حد انما لاعطاء كل شئ حقه فقط لا غير