قديم 12-04-2011, 02:18 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طره لاند _يوميات الكبار فى طره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lover4ever8989 مشاهدة المشاركة

"
وبعفوية لا تخلو من السخرية، ناشد عدد من السجناء رئيس حكومة الثورة الدكتورعصام شرف، تحويل سجن المزرعة الى مزارسياحى، على أن تكون الزيارة بأسعار مخفضة لأبناء الشعب المصرى، وهم على ثقة بأن عوائد الزيارة، ستساهم بقدر كبير فى دعم الاقتصاد الوطنى، بعد أن ضم السجن بين جدرانه، باقة كبيرة من الوزراء والمشاهير، وقد يكون هذا الطلب مشروعا، إذا ما علمنا أن حى طرة نفسه يرتبط ارتباطا وثيقا بالفراعنة،
انا اتمنى ان الموضوع ده يتحقق ويبقى مشروع سياحى داخلى عظيم علشان ننمى اقتصاد البلد وانا اول واحد هاخدالمدام والاولاد وعلى طول هعمل اول جوله سياحيه هناك بس يارب نلاقى حد هناك يبيع ترمس ودره مشوى وسودانى وموز علشان اكيد القرود الى فى الاقفاص عاوزه تتسلى