قديم 10-04-2011, 12:56 AM
ايمن عبدالحميد ايمن عبدالحميد غير متواجد حالياً
من انا؟: المصرى كريم العنصرين
التخصص العملى: محامى ومستشار قانونى
هواياتي: ميكانيكا السيارات

ايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud of
افتراضي رد: أخبار اللادا 2017 التجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboziad مشاهدة المشاركة

انا كنت عايز اشتري لادا 2107 ولذلك ذهبت الى التوكيل وشاهدت الاثنين وبالسؤال عنهم عرفت ان اللادا المصري بيكون فيها الصاج والشاسية والعفشة والموتور روسي اما المكونات المصري بتكون من الحاجات الغير اساسية في السيارة مثل الفرش والبطارية وقربة المياة والراديتير الى جانب الدهانات
وتفتكر حضرتك ان تقفيل الدهان هنا مش كفاية انك تغير رأيك وتجيب روسى ، اصحابى اللى معاهم مصرى 2008 البرومة مشت فيها ، وانا كان معايا 2005 بعتها لأن البرومة بدأت فى العتب رغم انى محافظ عليها كنت ، ولعلمك خدمة صاج العربية اهم من ةالميكانيكا لأنها لها حل اما البرومة لا لأن المكان اللى بتشتغل فية لمبة اللحام لازم خلال اقل من سنة يضرب تانى، خد الكلام ثقة من واحد ركب 8 عربيات لادا فيهم اتنين مصرى تخلصت منهم فى اقرب وقت ، يا راجل والفله اشترينا عربية 1984 لواحد صاحبنا من شهر مفيهاش سم برومة ولا غيرت صاج نهائى ودى بقالها 26 سنة وال 2005 بتاعتى كانت موديل السنة وعملت برومة بعد سنة وكذلك ال 2003

تحياتى