قديم 08-04-2011, 12:07 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخنوق مش لاقى حاجه اعملها و الايام زى بعضها

أكلمك عن نفسى انا شريف 19 سنه من اسكندرية وحيد و معنديش قرايب تقريبا فى اسكندرية ولا عمام ولا خيلان ولا اى حاجه و والدى متوفى (رحمه الله)يعنى عايش اانا و والدتى فقط .و أنا فى معهد عالى حاسب ألى و نظم معلومات أبوقير الفرقة الثانية.عملت حجات كتير بس مفيش حاجه عمرت عملت صايع و قعدت على القعة ليل و نهار زهقت.شربت شيشة زهقت .اتعلمت انجليزى وصلت للفل 12 و وقفت.أتعلمت كمبيوتر (فوتوشوب 3d max برمجة اوبيس )حجات كتير فى الكمبيوتر عندى فكرة عندها و الحمدلله حتى البورصة فكرت فيها بس معرفش اكمل نزلت السوق اشتغلت فى سيبر لقيت نفسى تحت رحمة عيال صغير تعالى اقفلى اللعبة الياهو مبيفتحش و كده.........قررت اعمل حاجه اكبر اشتريت عربية نقل::و اشتغلت بيها 5 شهور......كان المشوار اكبر منها فقررت أنى اأجرها.
و بضيعى وقتى فى المشى (حريقة شوز انا)لو تعرف اسكندرية مشوار اليومى من سموحة او سيدى جابر لفكتوريا بمشيها اكتر من 3 مرات اسبوعين غير كده ..............معنديش حاجه اقولها

الحلم