قديم 26-03-2011, 07:20 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
طلب صوت الماتور كان عالى

ان صوت الماتور على منى شوية
فروحت لواحد قالوا انه بيفهم فى الجولف والمشكلة الاساسية كانت فى الدوارة بتاعت العربية
روحت وقولتلوا ان الدوارة حصل فيها حاجة كانت بدور على طول وبعدين بقت بتزهقنى فى الدوارة نهارا مع تزويد الدوارة بالبنزين لحد لما تدور
قام بص على كل البوجيهات وغسلهم بالجاز كلهم وبعدين فك وش الكاربراتير وقعد يلعب فية شوية وبعدين دارت فعلا من اول مرة
بس المشكله الظهرت ان لما بدور قبل المشكله دى كانت اول لما بدور كنت بسيبها تسخن وانزل امسح العربية عشان انا بممشيش من غير ما العربية تسخن .
بس بعد اللعب فيها بقت بدور على طول بس لازم افضل مزودلها بنزين لحد لما تسخن يعنى لو فصلت رجلى من على الدواسة بتاعت البنزين العربية تبطل .
يا ترى حد يعرف كدة هو وطى صوت الماتور زيادة عن اللزوم ولا ايه بالظبط وياترى ايه الحل بالظبط

My car