قديم 22-03-2011, 06:45 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: الشعب يريد تغيير الوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amaboubakr مشاهدة المشاركة

الله عليك يا سايلانت باشا كلامك ممتاز بس على ما أعتقد ان سعرها في الصين ممكن يكون اكتر من كده لأن الاستاذ اودا كان قال سعره هنا في المنتدى قبل كده طبعا في الصين.
الاستاذ الفاضل mms بالنسبة لصاحب المعرض فهو صديق لي وهو عنده العربية من ساعة ماكان سعرها 79 وأنا عملتله خدمة فالراجل عاوز يرد لي الجميل وهايحاسبني عليها بسعر الجملة اللي أخد بيه العربية من الوكيل بس هو اشترط عليا اني ماستلمهاش إلا لما يستلم دفعة جديدة لما العربية تيجي لأنه حاطط العربية في المعرض وليس لديه اخرى، بس زي ماقلت لحضرتك أنا رفضت علشان المبدأ ومين عالم يمكن السنة الجاية نجيبها بـ 60 مش 84 وربنا يكرمنا جميعا.
ربنا يخليك ياباشا...... بس هو قال فى مشاركه قبل كده انى سعرها فى الصين 65000 بالعمله الصينى ......يعنى تقريبا بالمصرى 75000 .....فهل يعقل انى السعر ده يشمل الجمارك ومكسب التاجر!!!!!!!!!!....لوكده ضيف على 75000 الجمارك ومكسب التاجر حتبقى كااااااااااااام.....تعدى ال 100000......يبقى السعر اللى قال عليه الاستاذ اودا مش مش مظبوط...

لا اله الا الله محمد رسول الله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم