قديم 17-03-2011, 12:01 AM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: الشعب يريد تغيير الوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silentman84 مشاهدة المشاركة

احمد ابوبكر....اشكرك على تفاعلك معى فى تنشيط هذه الحمله ...ولكنى كنت اريد ..ان يكون اسم الموضوع ...حمله الغضب على وكلاء السيارات بمصر...واريد ايضا مشاركه اخويا سيف وباقى الاعضاء لنتحد جميعا ضد هولاء اللصوص ...حيث اننى اعتبرهم من ضمن باقى النظام الفاسد...وعليهم المغادره بالذوق احسن....واولهم وكيل جاك...حنمسك وكيل ..وكيل ...لحد مانطهر مصر كلها من هؤلاء الوكلاء اللصوص .....فضلتوا تغلوا علينا والطمع والجشع ملى قلوبكم لحد ماجالكم يوم...شوفتوا ازاى(الشىء اللى يزيد عن حده ينقلب ضده) من النهارده مافيش ضحك او الاستهوان او الاستخفاف بعقل الشعب المصرى
أخي الفاضل أستاذ سايلانت أشكرك على تعاونك في هذه الحملة ، عامة اسم التوبك مش هايفرق كتير ، المهم هو كيفية تفعيل المقاطعة وشوف حضرتك الاقتراحات المطلوبة لتفعيل مقاطعة جميع الوكلاء ونتفق ونقوم بعمل حملة عالنت ، وكمان يوجد صفحة عالفيس بوك وأنا مشترك فيها لمقاطعة التوكيلات ياريت تدخل فيها ونجمع اكبر عدد ممكن ، وياريت الكل يعرف ويدرك سواء مالكي السيارة او محبي شراء أي سيارة أن ما نقوم به في مصلحة الجميع

سبحان الله وبحمده ...سبحان الله العظيم
شارك معانا في حملة مقاطعة وكلاء السيارات حتى هبوط الاسعار
http://www.facebook.com/#%21/home.ph...684068070&ap=1