قديم 03-03-2011, 09:21 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يوجد زر احمر فى فتيس صنى 2003 اتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

الله طيب مانا عندى برضه الموضوع ده إنى إقدر أنقل من الp إلى n والعربية مبطلة فى الانسر معا أنى عارف أنه مفيش كده فى إتوماتيك اللانسر أقدر بقى أن أزق العربية لو وقفت
آه طبعا تقدر تزقها مادام الفتيس على الـN بس خد بالك غنك لو سايب طفل في العربية والعربية على أرض مش مستوية والواد غير وضع الفتيس للـN هيبقى خطر وممكن العربية تتحرك الفكرة بقى إنهم يعملوا الزرار دا زيادة للتأكيد إني شخص راشد هوا الي بيحرك الفتيس., دا غير بردو إنوا بيديلك فرصة إنك تشيل المفتاح من الكونتاكت وتحرك الفتيس للـ N أما بالنسبة للأنسر بقى فا أنا ما أعرفشي إذا كان ممكن تحرك الفتيس والكونتاكت مافيهوش مفتاح ولا لأ.