قديم 20-02-2011, 02:26 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كرولتي الي كانت جميلة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

قانون بلدك بيقول تعويرة الوش مفيهاش معلش وهو واكلك بوش عربيته يعني انتا في السليم وهو غلطان ولو الحادثه ديه كانت قبل يوم 25 كان زماني دلوقتي بزورك في السجن لانهم ممكن يشيلوك تهمه مع الخبطه هههههههههههههههه

لكن بعد يوم 25 يناير انتا في السليم وهتاخد حقك تالت ومتلت وعلي فكرة وزير الدخلية الجديد ساكن ورا الشركة عندي اي حد يبلطج معاك قولي بس وانا اروح اقلبله الشارع عنده
يا عم ده فى الامارات .. انتا على طول حمى كده يا كورسير هههههههههههههههههه

والله يا كبير مينفعش نحكم اوى من الصورة لانه ممكن يكون كان عاوز يدخل وانتا صممت انك تزنق عليه لما استفزك فساعتها يبقى انتو الاتنين غلطانين لانكوا عاندتوا مع بعض ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ