قديم 20-02-2011, 11:14 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كرولتي الي كانت جميلة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

من كلامك ومن الصور هو اللى غلطان
وانا شايف كدا لسببين :
1- انتو االاتنين كنو شبه متوقفين
وهو طلع بعديك ....
2- مقدمه سيارتك سابقه سيارته ..... معناها هو شاف جزء من سيارتك بنسبه 100% قبل التهيئ بالحركه

دا رأيى ....
وجهة نظرك تحترم وانا شخصيا شايف فيها جزء كبير من الصح وانا محتفظ بالسرية لترة صغيرة كمان.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

تمام يا استاذ خالد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

قانون بلدك بيقول تعويرة الوش مفيهاش معلش وهو واكلك بوش عربيته يعني انتا في السليم وهو غلطان ولو الحادثه ديه كانت قبل يوم 25 كان زماني دلوقتي بزورك في السجن لانهم ممكن يشيلوك تهمه مع الخبطه هههههههههههههههه

صح كدة وهوا دا السبب الأساسي الي خلاني ارفع صور الحادثة لأنها مع الشرطة (بس للأسف مش في مصر) بس إنتا عارف دلوقتي انا مصريييييييييييي وأفتخر وأطلب حقي من عين العفرييييت وغصب عن عين أي حد أخده وفي أي مكان.

لكن بعد يوم 25 يناير انتا في السليم وهتاخد حقك تالت ومتلت وعلي فكرة وزير الدخلية الجديد ساكن ورا الشركة عندي اي حد يبلطج معاك قولي بس وانا اروح اقلبله الشارع عنده
هوا دا الكلااااااام تسلم ياكبير وأحيي فيك روح القتال وعدم السكوت عن حقك أبدا مهما كان. (هيا دي روح الشعب المنتصر)