قديم 17-02-2011, 11:49 PM
hatem_eg hatem_eg غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مشروعات

hatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant future
افتراضي رد: عاوز أزيل بقايا لصق الفاميه من على زجاج السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wwrr75 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم / وانا برخص فى المرور خلونى أشيل الفاميه من على الزجاج و بقايا اللزق مش عاوزه تتطلع من على الزجاج ومخليه الزجاج كأنه مصنفر ياريت لو حد يعرف طريقة سهلة ومضمونه أنظف بيه الزجاج يقولى
عندي ليك حل تافه جدا

تكلفته تكاد تكون معدومة

مضمون

مجرب قبل كده الف مره

اثاره السلبية لا توجد

طريقه ولا أسهل

أي خدمة

بص يا سيدي روح عند اي مكتبه وجبلك كاتر من ابو تلاته تعريفه ويفضل يكون من العريض مش الرفيع عشان ما تعاورش ايدك وده المهم

شوية ماية في قزازة بخاخة يا اما جلانس ولو مافيش سفنجة فيها ماية وصابون
امسح المنطقة اللي عاوز تشيل بقايا الفاميه اياكش يكون معتق على القزاز بقاله سنين ، المهم بله كويس مش لازم تغرقه يعني ،،،
طلع الكاتر ( السلاح ) من الغلاف البلاستيك بتاع الكاتر نفسه ، يعني استخدم السلاح بس وامسكه بحيث يكون على المايل ويكون كله ملامس القزاز وابتدي اكحت يا معلم في اتجاه واحد كانك بتكشط مع الضغط البسيط ، حتلاقي مع مره واتنين بتظبط ايدك وحتلاقي كل الكلام ده بيتشال ،،، ما تقلقش القزاز مش حيتجرح لانك مش بتحز فيه والماية والصابون عشان تسهيل عملية التنظيف وعشان انزلاق الكاتر على سطح القزاز ، في ثواني حتلاقي الدنيا رجعت تنور تاني
وتحياتي ليك