الموضوع: اية حالكم
قديم 13-02-2011, 06:43 AM
mr/ahmed mr/ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد لطفى
التخصص العملى: تدريس القانون
هواياتي: السيارات

mr/ahmed has a spectacular aura aboutmr/ahmed has a spectacular aura aboutmr/ahmed has a spectacular aura about
افتراضي رد: اية حالكم

السلام عليكم...
يا استاذ mmmgogommm فى البداية اهلا بيك وبعد ذلك من فضلك اشرحى اية الاسم اللى انتى مخارةانا بكتبة بالعفاية .
اما بالنسبة للجاك 108 فئة A بص يامعلم
الجاك منزلة عربيتين من فئة A
1)اسمها ِA137 ودية هاتش باك وانتى مش عايزها .
2) اسمها A138 ودية سيدان وهذةالعربية منها منيوال واتوماتيك
تمام لحد كدة... تمام
هما فى المعرض بسموهم 107, 108
بس اعتقد انك بتتكلم على السيدان اللى هى 108 يعنى 138
بص بقى العربية انتى اكيد عارف انها 1300 cc , الامبير بتاعها 200 كل دةكويس جدا وعربية فيها كل الامكانيات والصيانة كويسة بس اسأل الاول هناك فى التوكيل طبعا مش فى المعرض نيجى بقى للنقطة المهمة وهى المنيوال والاتوماتيك
*راى الشخصى وأكد على انة راى الشحصى ان المنيوال احسن واصلح وذلك لاسباب كثيرةحقولك منها سببين على الاقل :
1- انة لاقدر الله لو حصل حاجة فى اسطوانة او ديسك يبقى سهل جدا وبفلوس معقول تقدر مش بقى تصلحةلا تقدر تغيرة كلة .
2- حضرتك ياباشا لو رحت جت الاتوماتك هو فعلا راحة وجميل جدا فى المشى بس حيقرفك فى انك لازم تحطلة زيت معين للاتوماتك ودة على حد علمى انة اغلى من زيت الدربوكس فى المنيوال اللى هو زيت الفتيس
يبقى راى تخليك فى المضمون وتجيب المانيوال.
وباكد على ان العربية اينعم هى مش معايا انا معايا الـBكلاسبس انا شوفتها والصراحة حلوة ومحندقة بس تعليقى كلة على المانيوال والاتوماتيك .
* وبأكد انة دة راى انا وانت صاحب القرار بس انا ماعلى الا توصيل المعلومة ويارب تكون وصلت بالمعنى المقصود .
وتحت امرك فى اى استشارة ..
اخوك .... mr/ahmed

التعديل الأخير تم بواسطة mr/ahmed ; 13-02-2011 الساعة 07:13 AM