قديم 26-01-2011, 05:24 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكيف تقلع عن التدخين دون الاستغناء عن السيجارة؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassin_samir مشاهدة المشاركة

هى مستوردة بالكامل من المملكة المتحدة و تمنها 500 جنية مصرى و تشمل 2 بطارية 1 سخان و 1 شاحن usbو1 شاحن منزلى و عدد 5 فلاتر و كل فلتر يماثل من8 الى 10 سجائر من العادية و لكن بدون قطران اول اكسيد الكربون تبغ دخان مواد مسرطنة و لاتحتوى على ال4800 مادة السامة الموجودة فى السيجارة العادية و ممكن تجربتها مجانا فى سيتى ستارز او الادارة فى المهندسين بدون الالتزام بالشراء او اى اجراء اللى يحب يجى يجربها يشرفنى و انا تحت امرة و بالمرة اتعرف على اعضاء جدد من المنتدى و على فكرة هى يتطلع دخان ذى السيجارة العادية بالظبط و اللى هيشوفها مع حد بصعوبة هيكتشف انها مش سيجارة حقيقية و رقمى 0123529663 و انا تحت امركم
و بالنسبة للشيشة انا شاء الله فى 2030هنجيب شيشة الالكترونية
ممتازه جداااا السيجاره ديت
بس علي ثمنها العالي ده بيتهيقلي المفروض تعيش مع المدخن مش اقل من 3 سنين لما يقوم يغير فيها شيء او لانها تلفت ومساله الضمان كنت حابب اعرفها؟؟؟

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*