قديم 26-01-2011, 02:41 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب معرفة سعر الجاك في الصين؟؟

لأ أنا مش زعلان ولا حاجه ......وأنا معاكوا ضد الاستغلال والجشع
بس فى حاجه الناس مش عارفاها وهى ان 80% من الناس اللى أشترت العربيه مبيقرئوش عن العربيه على النت ولا يعرفوا حاجه عن اللى أحنا بنكتبه هنا ولا يعرفوا ان فى موقع اسمه مصر موتورز ولاغيره .
وده عن تجربه انا مراقبها منذ فتره ........طب إذاى
أنا عملت صيانه مرتين فى كل مره أقابل فى الصيانه أثنين من ملاك العربيه ونجلس فى الاستراحه ونتكلم عن العربيه (يعنى قابلت 4 ) والاربعه دول يعرفوا ناس تانيه شاريه العربيه وكلهم اجمعوا على أنهم ميعرفوش حاجه عن النت ولا إللى بيتكتب عن العربيه هنا ولما قلتلهم يشاركوا معانا هنا قالولى اعمالنا ومش فاضيين وهكذا وأعرف 3 عندى هنا فى العريش شاريين العربيه منهم واحده هاتش باك وبرده مالهمش دعوه بالنت
وكذلك قابلت ناس كتير شاريه العربيه واستوقفتهم وتناقشت معاهم وبرده ميعرفوش حاجه عن اللى أحنا بنكتبه هنا .... وبئيت عامل ذى اللى بيعمل بحث ....
والحاجه الغريبه ان فى مركز الصيانه كمان مبيقرأوش اللى أحنا بنكتبه هنا (أنا قلت يمكن يعرفونى من كتاباتى عن العربيه ولا يشكرونى )
خلاصه الكلام أن أحنا فى وادى واللى بيبيع العربيه فى وادى تانى
يعنى مهما نقول جشع واستغلال وخليها تصدى لا إللى بيبيع سامعنا ولا إللى بيشترى سامع وبننفخ فى قربه مخرومه ..
وشكراا

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله