قديم 24-01-2011, 07:27 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هؤلاء من يستحقوا الشكر والتقدير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

أستاذ باسم

جزاك الله كل الخير

على كلامك الجميل ده

ويارب علمن ماينفعنا

وإنفعنا بما علمتنا

----------------

شكراّ يا جميل
يابشمهندس دى الحقيقه مش اللى انا لوحدى اللى شايفها لأ كل الأعضاء شايفين كده وإن شاء الله بمجهودك ومجهود الناس الجميله دى وانا معكم بأذن الله هنجعل من منتدى الأسبرنزا مرجع كبييييير لكل ملاك الأسبرنزا وكل من يرغب فيها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jonior 607 مشاهدة المشاركة

باسم بيه ده كلام كتير عليا قوى أنا بجد بحاول انى استفيد من كل انسان و عضو بيطرح موضوع مهم على المنتدى بس الاهم من انك تستفيد انك تكون قادر انك فعلا تقدم حاجه و لو بسيطه للناس دى عشان تحس انك ليك وجود وبجد وجودى وسط اعضاء المنتدى الكرام افادنى و شرفنى و اسعدنى كتيير جدا بعتذر جدا لابو الإسعاد لانى بجد كان نفسى أقابله و اقابلك يا بيسو و اقابل كل الاساتذه العظام و أنصار الصينى بس للأسف كنت فى الشغل و ده غصب عنى بس ان شاء رب العالمين أتشرف فى مقابلة قادمة بحضراتكم
و أتمنى أنى أقدر أوفيك و أوفى كل السادة الأعضاء حقكم عليا
تقبلوا فائق إحترامى

و شــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــكرا ,
بص احنا فيها فى مقابله يوم الجمعه 4/2 فى اسكندريه وانا ان شاء الله رايح وناس كتيييييييير جدا رايحين من القاهره فأيه رأيك لو تيجى معانا سواء بعربيتك او تيجى مع اى واحد منا وصدقنى مش هتحس بجمال وحلاوه مقابلات مصرموتورز غير اما تشوف بنفسك وكلنا عندنا شغل بس بنشوف اى طريقه عشان نتقابل ونقضى يوم جميل مستنى رأيك ورأى اى حد يحب يجى .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 25-01-2011 الساعة 03:02 AM سبب آخر: تصويب كتابة إن شاء الله