قديم 22-01-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تروح اى محافظة او مكا ن داخل مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

معتقدش ان فيه اختلاف كبير او فرق جوهري او كبير بين وصف ال3 مناطق اللي حضرتك ذكرتهم يا استاذ خالد وبين الوصف اللي انا ذكرته في المشاركة اللي اتشالت علشان يكون وصفي تهجيصي او اكون بفتي بدون علم
حتى الجزء اللي قلت اللي اعرفه عنه كان خاص بالبحيرة وقلت في اخره ان هذا ما اعرفه ويستني لما حضرتك ترد عليه
وعموما انا اسف لو كنت بضايق حضرتك بمشاركاتي وان شاء الله مش يتكرر (التهجيص والفتوي) ده مني تاني
استاذ خالد بيحب الهزار وطبعا حضرتك من حقك تقبله او لاء بس انا اؤكدلك انه انسان طيب وبيتكلم بطيبة وحسن نيه يمكن تكون زيادة عن اللزوم شوية بس من منطلق العشم
ياريت متزعلش منه وانا اسف بالنيابة عنه

عمى خالد حبيب الملايين : بلاش موضوع صعايدة وفلاحين ده مش ناقصين تفرقة وتمييز وبعدين لا بقى فيه فلاحين ولا عمال كلنا بقينا فئات خلاص

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش