قديم 17-01-2011, 07:15 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي رد: قطع غيار تمساحة w123

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة didos مشاهدة المشاركة

يا باشا مش قصدى كده العربية كلها ب 15 الف

انت معاك حق جدا طبعا ولكن لا ننكر ان اى سيارة مستعملة لاااااااازم تصرف اضف الى ذلك ان فيه طلسمة مش بتبان ان عربيتى اللى فاتت وريت الموتور ل 4 صنايعية وقالو ممتاز طلع البلوك مشروخ يبقى لازم اعمل حسابى علشان ما اورطش
اما عن الاسعار فمع احترامى الشديد للجميع الاسعار على النت فاشلة جدا وفيها زيادة من 25-50% يعنى مثلا الخنزيرات اللى شفتها اسعارها من 13 ل 20 و المعدلة من 20 ل 30 ولا اخفى عليكم انا كنت حاطط ميزانية 15 الف وناوى على لادا بس لقيت حاجات كتير افضل منها كقيمة عربية مقابل المدفوع فى اليابانى والالمانى فلو الخنزيرة طلعت سالكه فل قوى انما لو فيها مشكله يبقى امشى نفسى بلادا ولما ربنا يكرم اشوف معدلة

انا مانا قايل ان كله بيصرف و مابننكرش ان الطلسمه موجوده و من طبيعه الشعب المصري و في دمه كمان.. بس استنضف و انت بتشتري .. فيه فرق عربيه تاخدها خرده و تشدها من الصفر و فرق لما تشتري عربيه نضيفه و تصرف عليها السرفيس العادي.

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///