قديم 04-04-2009, 10:33 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن لانسر بومة (النسخة المصرية)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا ميدو تقرير فعلا رائع ومتكامل وفعلا تقاريرك بتبقى اجمل وافضل كل يوم عن التانى

بس انا استغربت برضو ان يكون حد اداك تقييم سلبى على موضوع زى كده تعبت فيه علشان تقدم معلومة للناس

ومش كاتب تعليق او سبب لتقيمة السلبى غير كلمة no

لذا سيتم عكس قيمة التقييم (كان 159-) لتصبح تقييم ايجابى 159 نقطة لانى اعتقد ان العضو كان يقصد يديلة ايجابى بس ممكن اخطاء او داس غلط ولو انا غلطان ياريت يكتبلنا او يبعتلى على الخاص سبب تقييمة السلبى لنعتمد التقييم خاصة لان العضو اللى حط التقييم قوة التقييم بتاعتة كبيرة من حيث النقط 159 وبالتالى تقييماتة بالسلب او بالايجاب مؤثرة جدا واكيد لازم يستخدم الاداة ديه بشكل مفيد

تحيا مصر موتورز و مديرنها

هو دة العدل و انا اوافققك الرائى يا وائل لو السبب بتاع العضو يستحق التقييم السلبى

يبقى يرجع كما كان

بس انا فعلا تعبت فى الموضوع ptmnlo123per144