الموضوع: موضوع بايخ
قديم 25-12-2010, 09:16 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع بايخ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SmoothRider مشاهدة المشاركة

أولأ: الطريقة اللي اتصرف بيها الراجل سواق الموتوسيكل الصيني غلط، والمثل بيقول همّ يبكي وهمّ يضحّك والموقف ده من النوع التاني خاصة إن ربنا ستر ومفيش إصابات الحمد لله
ثانيًا: أن واحدة ست تصوّت في وسط الشارع وكمان تفضل تصوت بعد ما الخطر زال والسبب أصلا هو جوزها اللي غلطان حاجة تضحك
ثالثًا: كلامك شخصيا يا أسد عن الراجل (لا ... يا ...) يضحك

والموضوع كله بتاع دكتور نوح الغرض منه الدنيا تبقى بسيطة والناس تفك عن نفسها، وكل المشاركات تقريبا دمها خفيف
شاكر ليك جداا يا خالد وميزتك انك فاهمني وفاهم قصدي

من فضلك تكون طريقة كلامك أرقى من كدة
أنت ما تعرفش أنا مين ولا إني أكبر منك في السن والحمدلله مفيش خلاف بيني وبينك ولا حتى سابق معرفة
وعلى العموم أنا مش هأبقى أرد على أي كلام تكتبه لو أنت من النوع اللي بيقرا الكلام العادي وأوتوماتك يعتبره شتيمة

ياريت كدة يبقى الكلام واضح عندك عشان ده آخر كلام هاكتبه مخصوص عشانك والسلام ختام
وحد الله الاول والاخ اسد ده برده اخونا هنا وكان من باب اولي ازعل انا منه من اول ما جاب سيره الصيني والناس بتوعه

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*