قديم 19-07-2008, 02:49 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله-لوح خشب وقع علي سقف الفيرنا-نصايحكم

مش عارف اقولك أيه والله يا "أبوحميد" بس الحمد لله على كل حال

أما بالنسبة لرأيي فانا شايف أنك تصلحها وتصلحها صح الصح كمان وسيبك من حكاية إن تمنها هايقل عشان رشه بره لأني بصراحة ماقدرش أمسي خمس سنين بعربية سقفها متطبق عشان واحد هايجي في يوم من الأيام يشتري العربيه وماينزلش من سعرها كثير (مع انه برضه ساعتها وهي مخبوطه كده هاينزل من سعرها كثير قوي)

ثاني حاجه بالنسبة لمركز خدمة "كارتك" فهما عندهم قصور شديد جدا في فنيين السمكة والدوكو ودايما في شكاوي منهم باستمرار وشغلهم في الجزئية دي ضعيف جدا جدا مانصحكش بيهم

وبصراحة مش عاوز ادلك على مكان تاني عشان لو لا قدر الله حد قصر معاك ماتقولش "بايوو" هو إللي دبسني .... لكن على أي حال مركز الأقصى في السمكرة والدوكو ممتاز جدا جدا وأنا دخلت عنهدم معمل الدهانات .... حاجه تفرح بجد وبيستخدموا أرقى انواع الدهانات "سكينز" ومافيش أيد بتلمس الدهان لكه كومبيوتر في كومبيوتر حتى التقليب كومبيوتر أنا صورت المعمل بتعهم فيديو هابقى أحطه عشان تشوفه بنفسك

وربنا يوفقك إن شاء الله لما فيه الخير

أه على فكره هما تبع الجمعية المصرية للتأمين التعاوني ....يعني مش هاتدفع حاجه

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 19-07-2008 الساعة 02:56 AM