قديم 17-12-2010, 04:56 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افكار لتظبيط (تجديد) AX

كلام 100 100 ومظبوط جدا
وموضوع العمر الافتراضى لقطع الغيار كان احد اسباب اختيارى للعربية دى (الله يطمنك-لانك اكدت لى ان اختيارى فى محله عشان مازعلش من غلاء قطع الغيار)
فعلا حبتها بطريقة 4 قطع*25ج (فى السنة مثلا)100=قطعة واحدة*50 او 60 ج (فى نفس السنة) يبقى الستروين اوفر على المدى البعيد ودى فكرة غير مرة واحده اعلى وريح دماغك
وبرضه الفورد ممتازة انا شوفت اعلانات منها كتير بس طبعا بتعدى الـ25 الف وماكانش فى امكانياتى انى اعدى الـ20
بس مفاجأه ليا انك بتسوق بقالك 12 سنه (ده انت مخضرم وكمان اتبهدلت مع الفيات يعنى خبرة فى الصيانة بقى ههههههه)
يعنى بسهوله ممكن تشخص اى عطل يقابلك فى عربيتك ودى حاجه ممتازة انا والله بحاول اعلم نفسى مع الوقت دى هوايه جميله
ان شاء الله هتجيب الـ AXالمره دى والمره الجايه هتجيب بقى الزيرو من اعلى فئة
معلش فضول منى التيريوس اللى كانت معاك مواصفاتها ايه وكانت عامله معاك ايه؟؟؟؟؟
بس حبيت اعرف التجربة على موديل تانى للاضافة الى قاعدة المعلومات العربياتية
وعلى فكره السوق مش هتلاقى فيه غير عربية او اتنين بالكتير
وربنا يوفقك ان شاء الله