قديم 14-12-2010, 04:15 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خلى بالكوم ياجماعة ..حسبى الله و نعم الوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tom_gr مشاهدة المشاركة

والله اعلم اعتقد ان المعرض فعلا نصاب والراجل ضرب الفلوس فى جيبه لما شافك متساهل وطيب وملبوخ بالفرحة

ليه بقول كده

لان فى الظروف الى زى دى الواحد بيبقى عادد الفلوس تسعتلاف مرة ومش هو بس هو والى معاه كمان بيراجع وراه

والواحد صعب جداااااااااااااااااااااا يغلط فى 200 ورقة مرة واحدة ممكن يسقط ورقة اتنين تلاته بالكتيير

بس انت عملت اخطاء كتير اوىى اوى فى الموضع ده

اولاها مبلغ كبير ويكون كاش ؟ فيه شيكات يا صديقى والى مش عاجبه قوله بس والله اسف ومضطر امشى لانك مش قابل الشيك وانا مش بمشى بفلوس هاتلاقيه بيبوس ايدك علشان تديله الشيك

تانى حاجة انك خليته يعد الفلوس بنفسة مش بالماكينة وكنت تصمم على رايك والفلوس تتعد وانت واقف على راس اهله

كمان حاجة انك كنت تعد الفلوس الاول وتتاكد ادامه وتقله اهم انا عديتهم ادامك ومظبوطين ( مجرد بس انك تفهمه انك فاهم الحركات الى بتحصل ) واى غلط بعد كده يبقى منك

اخر حاجة ماكنتش تصدقه لمايقلك الكلام ده على طول كنت تمسك فى رقبة اهله الحرامى ده وتزعق وتلم الناس عليه ويوصل الامر لمحضر فى الشرطة

انا بقول كده لانى بشتغل فى التجارة وبتعامل مع تجار كتير وعارف الحركات دى

الموقف ده على فكرة ممكن يحصل مع اى واحد فينا لاقدر الله مهما كان مفتح انما الواحد بس بيحاول على قد ما يقدر انه يكون مخلى باله

اخيرا معاك سلاح خطير وانت ناسيه يا صديقى اتوضا صح وادخل صلى ركعتين لله بنية صافية ( بعد الفرض) وادعى على الراجل ده من قلبك وادعى لنفسك ان ربنا ييعوضك ( وثق تماماااااااااااااا ) ان ربنا هاينتقم منه وان ربنا هايعوضك خير فعلا وبعد ماتخلص انسى الموضوع تماماااااااااااا وهاتلاقى الى دعيت بيه حصل ( وابقى افتكر كلامى )
100*100
وربنا يعوض عليك وأحتسبهم فداء للصحة والأولاد..........تحياتي

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد