قديم 10-12-2010, 05:45 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صاحبى قرر يشترى جاك بى 15 ممكن مساعدة؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا مش عارف ليه انا حاسس ان الاهانات اللي حصليتلي كانت نوع من انواع الارهاب علشان مقولش رايي لحسن حد ممكن يقل ادبوا عليا من محترفيه! بس برضه حرد! اختبار ال CNCAP او اختبار السلامة الصيني مشكوك جدا في نزاهته لان جميع العربيات الصيني اللي بتدخله بتجيب من 4 الى 5 نجوم و اولهم البريليانس جالينا اللي جابت صفر في اليورو نكاب راحت بريليانس دخلتها في اختبار السلامة الصيني و جابت فيه 4 نجوم و راحت نشرته في كل حته! بس طبقا للاحصائيات التسويقية و استحواذ جاك على المراكز الاولى في المبيعات في الصين اعتقد ان ده ليه دلاله بصورة او اخرى على كفائة العربيه دي لان الصينيين غلابه و ما اظنش يحطوا فلوسهم في عربيه فرز تاني او تعبانه!
وأنا والله وللأمانة حاسس فعلا أنه الأختبار الصيني فيه حاجة مش مظبوطة وخصوصا في سرعة التصادم بس قولت أحطه للتخفيف من الكارثة ألي في الفيديو الأول حقنا للدماء ههههههههههه (هزااار)

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد