قديم 02-12-2010, 09:15 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا بكرة التوكيل دة بكرررررررة (جاك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا بحترم عربيتي و بصرف عليها بس برضه في الاول و الاخر ما اقدرش اقول عليها زوجتي او بحبها زي زوجتي لحسن اتقطع بسواطير و اتعبى في شنط بلاستيك سوده!!
انا فعلا مش بحب الجمله دي و ما شابهها ((عموما حضرتك اركب العربيات الحلوه وسيبلنا احنا الجاك الصينى دى نلعب بيها .)) اللي عايز يشوف الرأي الاخر و يقبله و يقول وجهة نظر تحترم ماشي و اللي مش عاجبه و جهة النظر و مختلف معاها و عنده دليل يقوله لأ و الله انت غلط علشان كدا و كدا!
لكن الجمله دي بحس انها زي ما بيقولوا كده فكك مننا و خليك في حالك و زي ما انا قلت انا كلامي في الاصل مش موجه لملاكها بل الى الاخرين اللي عايزبن يجيبوا عربيه فبقولهم 78 الف كتير على العربيه و خصوصا انخفاض الاوروبي على الابواب! ده ميدلش ان انا ممعيش تمنها او معايا!!!! و مش عايزك تشوفلي عربيه ب 10 الاف جنيه يا غالي لان انا معايا عربيتي و الحمدلله
ياعم انت اذا كان سعر الكورى واللى انت بتقارن بيه وعامله عريق . واللى هو بين التصنيف العالمى يعتبر فى المرتبه السابعه او التامنه . العربيه الفاضيه فيه بدون كماليات والصغيره الهاتش باك بيعدى ال 65 الف . واللى ممكن نقوا انه يقدر يقف ادام الجاك وينافس معاها بيعدى ال80 او 85 .
اهدا شويه يا عمنا لأن مش كل ما هو صينى فهو رديئ . الصين هزت عرش الصناعه الأوروبيه واقتصادها .
وعلى فكره . انا مراتى عارفه موضوع العربيه وعشقى ليها . وقابله انها تكون الزوجه التانيه مش الأولى كمان . ودا لأنها بتحب كل ما أحبه . والعربيه دى والله اعلم طبعا انما اكاد اجزم بانها لها احاسيس ومشاعر زيى وزيك تمام . ولها سلوكيات زى اى بنى آدم .... انما ساعات البنى آدمين هما اللى مابيحسوش ولا بيفهموا .
صباحك فل . وكفايه نقاش بأه فى الموضوع دا والنبى عشان انا خلااااااااااص زهقت من كتر ما كل يومين واحد يدخل يرميله كلمتين ويخرج . وزى ما اخونا سيتروين قال . احنا اولا واخيرا اخوه ولكل واحد رأيه وحرية التعبير عنه .

Saif El Deen