قديم 01-12-2010, 04:09 PM
الصورة الرمزية عماد الخواجة
عماد الخواجة عماد الخواجة غير متواجد حالياً
من انا؟: الخواجة
التخصص العملى: تصليح السيارات الجولف
هواياتي: تبادل الاراء

عماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the roughعماد الخواجة is a jewel in the rough
افتراضي رد: الى اصحاب السيارات ال tsi مرة اخرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mummy_47 مشاهدة المشاركة

يا ريت ملاك السيارة mashy او zizo يقولونا رايهم ايه في الكلام ده وهل العربية عملت معاهم مشاكل في الفتيس من اي نوع...انا معلوماتي ان المشاكل كانت في 2009 ومع 2010 كله اتحل..
استاذ عماد الخواجة..ليه حضرتك متراسلش الشركة الام فولكس بافكارك عن التصليح ومشاكل الفتيس واكيد هم هيهتموا بالموضوع ده واكيد هيكون فيه مقابل مادي لحضرتك وبكده تكون نفعت الجميع..لان حضرتك بتتكلم عن سمعة شركة عريقة بتنزل عيوب في مواتيرها من غير ما تستدعي هذه السيارات للتصليح...فولكس اصبحت تعتمد tsi في كل موديلاتها وسياراتها فهل حضرتك تعتقد انها ممكن تغفل عيوب تؤدي الى تعطل المحرك وتغرم نفسها تكاليف الاحلال والتجديد لكل موديلاتها مما يؤثر سلبا على سمعتها بين السيارات الفارهة..

وتقبل تحياتي
صديقى الفاضل اولا العيب نازل فى الفيتيس مش فى الماتور وانا اتكلمت كتير جدا فى هذا الموضوع ومصورة فيديو فى المنتدى واللى شاف الفيديو وكان بيذهب توكيل العبور هيشوف اللى فى الصورة اخى نشات الخولجة وهو كان الخواجة بتاع التوكيل ولكن انا مقدرش اعرض على التوكيل انى اصلح لهم العيب اللى فى السيارات الكثيرة التى بالتوكيل فى انتظار قدوم فتايس من المانيا لتغيرها بعد شهرين من الا نتظار لكن لو هما عايزين انا تحت امرهم وامر اى واحد عندة مشكلة وفى خلال ثلاثة ايام ففففففففففففففففففففففففف فقط وفى اعضاء كثيرة فى المنتدى وعندهم مثل هذة السيارات وحضروا لى فعلا والاحمداللة تم التصليح بجودة عالية جدا ومن محافظات اخرة وليس من القاهرة كمان وانا مش بدو على العائد المادى قد ما بدور على نجاحى والحمداللة هذا من فضل ربى وانتظرنى قريبا فى المزيد