قديم 28-11-2010, 01:15 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

اصل انتا يا عموره مش عارف ان احمد بدر ده حبيبي من ايام الجيزة هههههههههههههههههههه فانتا هتلاقيه عمال بيحاول يعرف اخباري اول باول ههههههههههههههههه

يا جدع انتا بطل غلط وبعدين انا لو تاكسي ابيض فانتا لسه اسود قديم ابيض واسود ههههههههههههههههههههههههه ههه

وبعدين انا رجعت علي النوم عدل وصحيت علي الشغل ورجعت من الشغل كملت نوم ولسه صاحي دلوقتي
حبيب قلبى صباح الخير يامعلم والله انا كمان لسه جاى من بره لقيت السكه زحمه بسبب الأنتخابات روحت مروح بالتاكسى الأسود بتاعى ههههههوماشى ياعم احمد عشان انت حبيبى بس مش هخبط فيك تانى بس انت اما اختفيت قالو ده شغال على خط اكتوبر - الهرم ههههههههههههههههه وبيطبق كمان وصباح الفل ياجميل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ