الموضوع: دعوه عامه
قديم 27-11-2010, 05:32 PM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي رد: دعوه عامه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamertamer مشاهدة المشاركة

ياعم نام انا بس مردتش اعمل معاك وانت عارف انا ممكن اعمل فيك اة وانا هلبس شورت كمان وعايز اقول حاجة ولا عاش ولا كان اللى يقدر ينزل شعرة من راسى انساء يا هشام

ماشى ياعم كدة تروحو ولا حتى تقولو ماشى حسابك معاية بعدين على العموم اعت انا ومحمود بتاع 3 او 4 سعات نتكلم شوية واعدنا نجرى حبتين مكنش عايز يجرى خالص خليتة يجرى شوية واخد كبسولة الشجاعة هو بس عايز حبة مومرسة ويبقا تمام
ههههههههههههههههههههههههه ههههه اولا هرد عليك حاجه حاجه
يابني بلاش انا عشان انا مر اوي انا لو حبيت العب معاك هخليك تنزل تبيع البايك بتاعك في سوق الزلط وانا مش بسخن بسهوله ياتيمو لكن لو سخنت عندك عمور اساله انا خليت واحد بتاع 1000 جكسر بال900 القديمه خليته يعيط علي اكتوبر
تاني حاجه انا وخالد كنا مروحين بس يظهر ال900 شعشعت معاه وقولنا نضرب ادرينالين وقالي انا هروح لوليد تيجي قولتله تعالي وقابلنا عمك حماده بالبايك الجديد وقعدنا شوية في شويه كساتم حلوه وريسات عاليه
وعمك محمود ده راجل محترم زيك كده ياتيمو ولينا مقابله تانيه ان شاء الله
شوفت بقي ختام اليوم ايه اللي حصل ؟؟؟
نزلت امبارح شميت ريحه بنزين جامده نزلت لاقيت البايك عامل بي بي بنزين واتاري حنفيه البنزين طارت معرفش ازاي اتخلعت من مكانها
انا عند سيد بقي النهارده