قديم 25-11-2010, 06:50 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: إن شاء الله هشترى f3 ومحتاج نصيحتكم فى الموديل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

انا حاجز الgliمن السبت قبل الماضى من احد المعارض ب 68 الف ولم استلم حتى الان وشركه الامل وعدوا صاحب المعرض بالاستلام بعد اسبوعين وصاحب المعرض خيرنى بعربيه اخرى اسمها جاك وظل يمدح فيها وانها اغلا وطلب منى اشوفها ولكنى رفضت ان اتنازل عن محبوبتى الbyd وساظل انتظر حتى لو شهر كمان للاسباب الاتيه ...العربيه متجربه من 3سنين ولم يشتكى منها احد...العربيه بدات تتصنع فى مصر يعنى اضمن قطع غيارها مدى الحياه ..العربيه بدات تنتشر قطع غيارها خارج التوكيل ورخيصه جداا ...سوف يتم افتتاح مركز خدمه خاص بها فى القطاميه ...نسبه الحجوزات عليها عاليه جداا علشان كده فى تاخير فى التسليم وكمان نازله فى مشروع التاكسى يعنى اللى مش هيحجز اليومين دوول من الصعب انه يحصل عليها بعد كده ...نصيحتى لاتتنازل عنها ولاتتنازل عن الفئه الاعلا الgli انا سالت حوالى 20 واحد اشتروها محدش طلع عيب واحد فيها...
+ 1111111111111111111111111 111111111111111111