قديم 24-11-2010, 01:38 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

على فكره يا جماعه : احنا كلنا ان شاء الله حانتجمع محبة فى الله ولله . ودا هدف رئيسى للمنتدى . وهو ربط الناس مع بعضهم برباط محبه ومشاركه فى الأفكار والمشاعر .
وانا من رأيى اننا نخف على أخونا الأستاذ هشام عشان مايزعلش مننا . ومش مشكله يا استاذ محمد الخروف المشوى المره دى . خليها لمره تانيه . ههههههههههههههههه
انا باهزر طبعا يا جماعه . بس فعلا اهم من اى شيئ هو تجمعنا وارتباطنا مع بعضنا .
ومره تانيه وتالته ورابعه وعشرين باقول للأستاذ هشام مليون شكرا على مبادرته ودعوته للتجمع دا .

Saif El Deen

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 25-11-2010 الساعة 04:58 AM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء الله لاختلاف المعني برجاء من العضو مراعاه الدقه