قديم 23-11-2010, 11:57 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عودة الأسد الفرنسى ب908 RC ( صور حصرية لمصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

يا عم باسم 2000 سى سى ايه بس هى 132 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دى بيجو. . بيجوووووووووووووووووووو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

وعشان نفس السبب دا انا واثق انها مع انها سولار انما حاتلاقيها ناعمه نعومة البنزين بالظبط . العالم دول مش بيلعبوا .

لية بس كدة يااستاذ سيف دة حضرتك حبيبى لية تجيب سيرة ال132 فى الموضوع دة
( انا بهزر مع حضرتك طبعا يااستاذنا متزعلش )
الحاج والدى لو شافنى بس بتكلم نص كلمة على 132 يولع الدنيا وتقوم مجزرة لأنة بيعتبرها بأختصار زوجتة التانية ولايقبل ابد ابد التريقة عليها وعايز اقول لحضرتك حاجة مش هتصدقها اقسم بالله العظيم والله والله لسة مدينى الفين جنية عشان اكمل تجديدتها اللى بدأت من قبل العيد الصغير ووصل سعر التجديد حتى الأن بالضبط 9354 جنية والله زى مابقول كدة عشان هو خلانة نجيب العربية على الأرض ونبنيها من اول وجديد وكل ماجى اقولة حرام قلائى ايدة سابقة لسانى ( اوعى حد يروح يقولة ) ودى المرة السادسة اللى نجدد فيها العربية ونغير اللون برة وجوة ورفض كل محولات بيعها رغم انها اتقلبت بية سنة 96 وغيرنلها نص كامل خلفى من بورسعيد الا انة متمسك بها لأقصى اقصى درجة للصبح ولايرضى بالأسبرانزا ولا الشاهين ولا الفيرنا اللى كانت معانا الأول ولا حتى النيسان صنى الجديدة بتاعة عمى ولو جبتلة البيجو اللى انا عامل عليها الموضوع مش هيركبها بردة ولو ببلاش هههههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ