قديم 23-11-2010, 01:44 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النسر فارتا بطارية اكتر من سيئة و خدمة عملاء اكتر من منحطة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

البطاريه النسر فارتا بطاريه ممتازه و كانت بتعيش في ال 125 لمده اربع سنوات
و اخر بطاريه شاريها من تلات سنوات لعربيه واحد قريبي نسر فارتا برضه لسه ضاربه من كام اسبوع

انا اخر بطاريتان نسر قبل بتاعت المشكلة واحدة قعدت سنة و شهرين و التانية سنة و 3 شهور و شوية

النسر فارتا طول عمرها بطايه محترمه و مش معني وجودعيب في بطاريه تبقي جميع البطاريات وحشه.

يا باشا لو هى بطارية محترمة و خدمة عملائها غير محترمة يبقى بنقص منها لانهم بيهدوا سمعة شركاتهم

للاسف معظم الموجود من الديلكو اليومين دول متخزن من سنه 2009
وحتي تجار البطاريات في الغالي لا ينصحوا بها و ينصحوا بانواع كوري افضل و بالضمان ايضا

كورى زى ايه يا باشا

مش اي عربيه ينفع معاها البطاريه الجافه
لان البطاريه الجافه عاوزه عربيه تكون صح و مضبوطه
يعني الدينامو سليم و المارش كذلك ة الضفيره سليمه
و دا كله لا يتوافر الا في الموديلات الحديثه
فعلا , بس ساعات بينفع انا مشيت فترة كبيرة ببطارية جافة فى عربية فيورا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

دول عالم مش مظبوطه وولدك طيب دول عايزين واحد يعاملهم بنفس المعامله واوسخ كمان وهو هيعرف ياخد حقه كويس والله لو تليفون صغير لاي حد معرفه في الشرطة كان اتحل كل الموقف ده
للاسف هو حب يريح دماغه رغم انى زعلت منه فى اللى هو عامله لانى كنت جابت بطارية تانية و خدت دى طلعت بيها على حماية المستهلك

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا