قديم 22-11-2010, 01:03 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هو الواحد مش ممكن يطلب من التوكيل يجيبله أوكتافيا مانيوال ومن ضمن الكماليات فتحة السقف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercedes مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا دخلت أشوف الموضوع ده , عشان أنا كمان نفسى أجيب عربية أوكتافيا A5 مانوال عشان مشاكل الفتيس اتوماتيك اللى كنت قريت عنها, المهم , قريت المشاركة بتاعك و فضلت مااااااااااااااااشى و أنا فى قمة الدهشة لأنى حسيت انك بتتكلم على توكيل مرسيدس و لا جاجوار أو بنتلى , اللى هما بيعملوا العربيات بالspecial order لحااااااااااااااااااااااا اد ماوصلت عند كلمة المانيا اللى أنت كاتبها و هنا فهمت كل حاجة .

أكيد أنت بقالك كتير ماتعملتش مع التوكيلات فى مصر و أنا كمان ماتعاملتش مع توكيلات عربيات فى مصر , بس , من كلام الأخوة الأعضاء هنا , أن التوكيل ماشى بنظام ( بلحة و ان شالله تغضبوا ) .

بأه , انت هتجيب ألمانيا زى مصر برضه يا باشا .

MERCEDES E230
انا فعلا يا مرسيدس عمرى ما تعملت مع اى توكيل فى مصر انا اتعملت مع معارض وتوكيلات كتير فى المانيا واكيد التوكيلات كافكره عامه مافيهاش اختلافات لكن الاختلاف الحقيقى هوا فى البنى ادمين الى ماسكين ومشغلين التوكيل مثلا فى مصر حسب ما اسمع ان سمعه اى توكيل فى مصر مش ولا بود
ودى فعلا حقيقه وشكرا على المرور