قديم 14-11-2010, 12:46 PM
الصورة الرمزية Eng . Mano
Eng . Mano Eng . Mano غير متواجد حالياً

Eng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura about
افتراضي رد: اية هو رأيك فى اسبرانزا؟؟؟؟؟؟؟

استاذ باسم و استاذ علاء لاشكر على واجب . و اجبنا هنا انا و انت و كل ملاك اسبرانزا اننا نجاوب على الاسئلة دى علشان نوضح معلومات و حاجات عن العربية غايبة عن ناس كتيييييييير جدا من اللى بيهاجموا العربية بدون اى دليل او حتى انهم يركبوها . يعنى انا لما حجزت العربية و قولت لقرايبى و معارفى هاجمونى جامد و قالولى انت بترمى فلوسك فى الارض ، فسألتهم هو حد فيكوا ركب العربية ؟؟ قالولى لأ بس بنسمع عنها كده !!!! طيب خلاص طالما انت بتسمع و ماشفتش حاجة بعنيك يبقى ماتهاجمش عربية ناجحة بالفعل و جميلة جدا ، بس للاسف التوكيل هو اللى مبوظ سمعتها و مش بيهتموا بموضوع الصيانات .
فعلشان كده لازم فعلا نقول رأينا عن العربية كمجربين لها ، لتوضيح صورتها . لان طبعا كلامنا ده ممكن يكون سبب ان واحد يكون عايز يجيب العربية بس متردد ، فلو قرأ الكلام ده من اصحابها نفسهم مش من ناس سامعة ممكن يجيبها . و ياريت ده يبقى الهدف فى كل اقسام المنتدى مش هنا فى قسم الاسبرانزا فقط ، علشان توصيل المعلومة من المجرب اخير طبعا من توصيلها عن طريق الشائعات و السمع .. و مرة تانية مشكور استاذ باسم على المواضيع الجميلة دى ؛