قديم 13-11-2010, 12:04 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: JAC B 15

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa jac مشاهدة المشاركة

انا اشتريت العربية من شهر 9/2010 والحمد لله زاي الفل ... وعملت صيانة الألف الأولى ... في توكيل ابو رواش ...والتوكيل ناس كويسين خالص .. بس يا ريت يكون زاي توكيل الاسكندرية .. الواحد يشوف الصيانة وهو قاعد في الاستراحة ... ومقروض يكون فيه ضيافة حتى كوب شاي على حساب التوكيل ... لكن بصفة عامة السيارة ممتازة ومبروك للوكيل .. واكيد في خلال سنة تاكل السوق لان السعر مرتاح والمواصفات عالية . والله الموفق والستار ..

اولا الف الف مبروك ربنا يباركلك فيها يارب ويديك خيرها ويكفيك شرها ومستنين تقييمك ليها بعد كل فترة لافادة كل الاخوة الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

وكاتم فى البك المده دى كلها ........ياألبك ......على العموم الف مبروك وربنا يحفظهالك ويجعلها أدم السعد عليك وياريت تتواصل معنا وتشارك معانا فى منتدى الجاك يا مصطفى جاك والا هنسحب منك لقب الجاك
وانا معاك يادكتور لو كتم تانى نسحب اللقب منه