قديم 08-11-2010, 08:37 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول مصائب ما بعد الصيانة !!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

بارك الله فيك يا أستاذنا

والأخ سيف على العين والرأس

يا أستاذ أحمد انت بجد أخ عزيز وزى ما قلتلك انا سعيد جدا بمناقشاتنا دى لأنها فى الآخر والأول بتصب فى مصلحتنا جميعا كمالكى سيارات .
انا حاحكيلك على مثال بسيط وقريب جدا : امبارح كنت هناك عند ابو الفتوح مع اختى عشان عربيتها كانت بتغير الدينمو . وعلى فكره ماكانش موجود لمدة شهرين بالظبط ( والعربيات ماليه السوق من 4 سنين ) المهم لقينا مهندس التوكيل بينبه على تغيير سير الكاتينه مع العلم ان العربيه عامله بالظبط 5450 كم . ويتكلف حوالى 1800 جنيه . وعلى فكره هى معاها العربيه الهاتش 113 . لدرجة انها قررتانها تبيعها فى اقرب فرصه . غير عيوب موجوده فى العربيات وهما مش عارفين يعالجوها وكل ما الواحد يتكلم معاهم . يقوللك دا عيب استخدام . ومصاريفه على العميل . وانا شخصيا بعت عربيتى وهى لسه فى الضمان بعيب فى الفتيس عشان نفس المشكله . ( عيب استخدام وتكلفته على العميل )
بصراحه يا أستاذ احمد . الموضوع أصبح ازيد من اللازم . الواحد بيشترى عربيه زيرو عشان يرتاح من اى مصاريف او مشاكل . ودا غير وارد هنا بالمره .

Saif El Deen