قديم 08-11-2010, 12:08 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إزاى أعدل 128 - ارجوا الدخول

أنا من رأيى طارة أسبور مومو مضروبة بحوالى 100 الى 120 جنيه بالزور بتاعها هتحسن شكل العربية من جوه جدا وخاصة مع الديفل, وياسلام لو كملت الطقم وغيرت أيد فرامل اليد بواحدة كروم, ورأس الفتيس بمقبض مومو برضه.

وممكن تجيب 2 شريط ليدات (لمض صغيره) وتركبهم تحت التابلوه من جوه وتوصلهم على النور الواطى أو نور الصالون أو حتى بزرار لوحدهم, هيدوا وهج لطيف بالليل وهيحسنوا من شكل العربية, ومش هتكلفك أكتر من 50 جنيه بثمن الليدات ومصنعية الكهربائى.

وكسوة كويسة مش هتكلفك كتير برضه, وهتغير شكل العربية من جوه تماما لو أخترت اللون كويس.

لمع الفوانيس الأمامية من جوه وبره لو تعرف أو خلى كهربائى أو متخصص فوانيس يعملهالك, وطقم زينون كويس ب 350 جنيه هيظبط شكلها قوى بالليل.

وممكن تعدل على الفوانيس الخلفية وتخليهم زى الفيرارى مدورين, شكلهم هيبقى جامد جدا بس بلاش علشان هتتعب فى عمايلهم (مشاوير لسمكرية وقرف).

وبلاش الأسبويلر العالى والحاجات دى علشان شكلها وحش وملهاش لازمة.

ولو فى مقدرتك ممكن تجنط جنط 13 علشان الشكل ومش هيكلفك كتير أو أكبر, ولو بتحب الصوتيات ممكن تجيب طقم سماعات بايونيير وبازوكا وأمبليفاير لزوم الحركات وتبقى عملت عدة صوت كويسة.

بس أنا شايف أن زينون نضيف مع جنط كويس هيحسن شكلها جدا ربنا يباركلك فيها.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.