قديم 31-10-2010, 10:33 PM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of
افتراضي رد: قررت اشتري سياره

أنا هاقولك على حاجة التويوتا عامة ابعد عنها الفترة دى عشان المشاكل اللى فيها اليومين دول...أنا عندى أفانزا 2009 هى بصراحة أحسن عربية تويوتا نزلت فى الأونة الاخيرة تقفيلها مفهوش عيوب زى الكورولا والياريس انا كنت مرة بعمل صيانة لقيت واحد لسة شارى العربية الكورولا 2011وفى عيب خطير فى الشاسيه وعمل خناقة كبيرة وواحد كان معاه واحدة 2010 دواسة البنزين بتاعتها مش بترد بسرعة وده خطر جدااااا وأنا شفتها بنفسى لازم يحط رجله من ورا ويرجعها!!! فأنا بأنصحك تبعد عن التويوتا اليومين دول لآن فيها عيوووب خطيرة جداااا وكمان صاج الكورولا مش أد كدة ورق زى السيراتو شكل بس لكن أى خبطة عليك العوض أنصحك بالكروز عربية جامدة ومن منصور شيفروليه ثقة كبييييييرة ده غير ان الكروز واخدة 5 نجوم فى اختبارات التصادم الأوروبية وصاجها قوى عن الكورولا وشكلها أشيك بمرااااحل ومحركها قووووى...ولك الأختيار