قديم 30-10-2010, 07:17 PM
الصورة الرمزية johnny161094
johnny161094 johnny161094 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية اداب جامعة عين شمس
هواياتي: القراءة و كورة القدم و قيادة السيارات

johnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura about
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

انا عاجبني اوي الموضوع دة و عاوز اشاركم بالي حصل معايا انا اتعلمت السواقة و انا عندي 14 سنة المهم كان بابا معاه ساعتها لادا سمارة انا كنت بمشي بس علي قدي يعني و كنت ممكن تقول اني بسوق كل سنه مرة المهم انا لما تميت ال 18 كان بابا معاه ال ميجان 2 و للاسف كانت اوتو وانا بكرة الاوتو فاطريت اجيب عربية و كانت سمسمه نصر 128 موديل 80 و علي فكرة العربية دي انا كنت جايبها بتحويشة العمر الي كنت بقالي كتير بحوش بتاع اربع سنين المهم بعد اسبوع من ما جبتها حسيت انا بقيت سواق بقي و بفرك و كدة بس معيش رخصة فكنت بروح بيها كل حتة في مصر منغير رخصة و يعيني بقي علي مغامراتك مع المرور
1- مرة كنت داخل علي لجنة المهم عامل فيها عبدة المهم و مش باصصلهم و معدي عامل فيها الاهبل فجاه الاقيلك سمسمة دة اسم الي كنت مطلعو علي العربية عطلط ادام الكمين يا ساتر استر يا رب و الاقيلك اتين عساكر و كذا ضابط طبعا انا كنت هموت من الخوف ولائتهم جيين عليا فرحت نازل و داحك و قولتلهم معلش عملتها معايا ممكن ذقة بعد اذنكو فلاقيت العساكر ذقو و رخت داخل و رامي و الحمد لله دارت و رحت مطلع ايدي من الشباك و قايلهم الف شكر طبعا كنت هموت من الخوف و بعدها رحت غيرت البطارية عشان كانت بايظة ههههههههههه
و اول لما طلعت الرخصة رحت بايعها عشان ان شاء الله اجيب ابيزا 2002 كمان كام سنة كدة و بقالي سنه من ساعت ما بعتها و لسة ان شاء الله هجبها كمان كام سنة لما اكمل تمنها بقي و ربنا يسترها معانا و معاكو اسف علي الاطالة

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 30-10-2010 الساعة 09:26 PM سبب آخر: تم تعديل كلمه انشاء الي ان شاء الله لاختلاف المعني