قديم 06-03-2009, 12:38 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صنى ولا سوران ولا سيمبول ولا تيجو :!ارجوكم ساعدونى انا جديدة فى عالم السيارات ده و اتبرجلت

انا لو مكانك و بختار من دول هستبعد السوران بسبب قطع غيارها المولعه و التوكيل كمان غير كده العربية مش بياعه نهائيا رغم انها عربية حلوة حتي التقفيل و التجميع نضيف رغم ان العربية مش المانية خالصة...

هستبعد التيجو الصيني عليه علامات استفهام كتير فا ابعد عنها احسن

الرينو حاجتها غالية جدا بس التوكيل كويس جدا بشهادة العملاء

الصني هستبعدها برضه بسبب مشاكل التقفيل و التجميع المصري الردئ!! و ظهرلها مشاكل في ضفيرة الكهربا و الدهان و انتي و حظك يا تطلع كويسة يا وحشه انما العربية كموتور و عفشة حلوة بس برضه هستبعدها لان الواحد بيشتري عربية زيرو عشان راحة البال و لو طلع فيها حاجة هتندمي عليها اوي فا بلاش احسن...

انا رأيي من رأي ادهم لانسر بومه كويسة و حاجتها متوفرة و اعادة البيع ممتازة عيبها الوحيد بس انها تفقد التميز لانها منتشرة بطريقة مستفذة بس لو ميهمكيش حتة التميز دي هاتي لانسر و انتي مطمنه و ربنا يوفقك...

IBIZA

التعديل الأخير تم بواسطة mohamed ibiza ; 06-03-2009 الساعة 12:41 AM