قديم 17-10-2010, 01:00 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
مميز رد: أكبر تقرير فى تاريخ المنتدى مع الصور عن الهامر Hummer H3

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ما شاء الله , التقرير فعلا شامل و كامل و الكمال لله وحده و بصراحة الصور اللى فيه ممتازة .

أنا و انا بقرأ التقرير ده شدنى مواصفات المحرك بتاعها أن العربية دى كووووووووووووووووولها , المحرك 3500 سى سى بس و أنه بيطلع 220 حصان بس , اللى شدنى ايه؟؟؟ , أن أنا قارنته بالموتور بتاع العربية دى , CADILLAC SEVILLE SLS موديل 2003 و اللى الموتور بتاعها أعتقد أنه 4600 سى سى و بيطلع 270 حصان و طبعا فيه فرق كبييييييييييير فى وزن العربية بين الHUMMER H3 و ال CADILLAC SEVILLE SLS فرجعت للنت و دورت لقيت أن فيه محركين تانيين بينزلوا للHUMMER H3 و هما ال 3700 سى سى و ده بيطلع 240 حصان و محرك تانى 5300 سى سى و ده بيطلع 330 حصان .

على فكرة أنا قارنته بالموتور بتع الCADILLAC لأنى فعلا بعشق العربية دى جدا و دى صورها على فكرة :

http://www.netcarshow.com/cadillac/2002-seville_sts/

تسلم ايدك يا باشا و ألف شكر .

MERCEDES S550

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم