قديم 01-03-2009, 08:46 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكم في السايبا الأيرانية ؟؟ و لا سوزوكي التو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser taha مشاهدة المشاركة

شكرا يا استاد ابو نورا على الاهتماموبس انا ليا سؤال:
هل حضرتك بتتكلم على العربية الايرانى ام عن خبرتك السابقة بالعربية الكيا برايد الكورى
انا كمان ليا ملاحظة من متابعتى لاسعار السيارات المستعملة على النت ,و هى ان العربية البرايد الايرانى اللى نزلت سنة 2006 (السابا) بتتعرض بسعر قليل (مثلا 36000 للعربية 2006) و هو ما يقارب سعر البرايد القديمة موديل 99 مثلا, طب لية...........
استاذ ياسر انا بتكلم عن البرايد عامة لان معايا الكورى (مو 96 هاتش باك 1100 كاربراتير) والايرانى (1300 انجكشن مو 2006)

بس طبعا الكلام عن الانجكشن مقصود بيه الايرانى

بالنسبة للسعر فزى ماحضرتك عارف السوق عرض وطلب والبدائل (اكسيل واكسنت) اسعارهم قليلة وصالوناتهم اشيك فبيضطر اللى يبيع العربية ينزل بسعرها ليهم لكن سعرها الطبيعى من 38 - 42 حسب الحالة والكماليات

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش