قديم 09-10-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام الى كل ممتلكين لاسيتى او دايو كما يسميها البعض

اولا انا بتأسفلكم جدا ع التأخير فى الرد بسبب انشغالى فى الدراسة
بيجينس صباح الفل عليك انت وانا تحت امرك فى اى وقت
وبالنسبة لسير الكاتينة فدة سير بيتوصل بالكرنك علشان يدور عامود الكامات يعنى هو الى مسؤال عن حركة الماتور فى شركات بتنزل السير دة جلد ودة بيتغير يأما كل 60 الف كيلو او 80 الف كيلو حسب ما هو مكتوب فى كاتالوج العربية وفى شركات تانية بتنزلة جنزير او حديد الاتينن واحد ودة مش بيتغير الا نادر جدا يعنى بيبقى مصمم ان عمرة يكون من عمر المكنة وعشان كدة الشركة منزلاة ضمان مدى الحياة فالسير دة عندى وعندك فى العربية اللاسيتى حديد مش جلد بس كدة يا سيدى دة موضوع السير وانا تحت امرك فى اى استفسار تانى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024