قديم 27-09-2010, 05:03 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: >> التشريح النفسي .. لشخصيه الماتريكس <<

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

للأسف يا باشا

بعد ما رديت علي موضوع الجيل الجديد للماتريكس

مشفتش الرد عشان المنتدي وقع ،،،

ما شاء الله موضوع جامد

بس نسيت تقول إن من مميزاتها إنها تنتمي للجيل الثاني من سيارات هيونداي

فبالتالي مازالت تحتفظ بمميزاتها في التكنولوجيا البسيطة و سهولة الصيانة و اشتراكها في قطع الغيار و رخصها

و كمان مميزاتها إنها احتفظت بسعرها بشكل ممتاز من بداية طرحها لنهاية جيلها مما يضمنلها إعادة بيع ممتازة

و من عيوبها وضعية القيادة اللي ممكن متخليش ابعادها سلسة لناس كتير

و حسب ما سمعت إن سمكرتها صعبة !!!
حصل خير يا باشا ... نرد تاني مفيش مشاكل ... مع اني مش فاكر كتبت ايه بس مش حنغلب ... أكيد حنلاقي كلمتين نقولهم
انا معاك في كل اللي قلته .. الا جزئيه وضعيه القياده .. يمكن اول مره بتكون غريبه للي متعود على السيدان ..
لكن وضعيه الجلوس المرتفعه و مساحات الازاز بتخليك تكشف الطريق كويس .. و العربيه ابعادها ملمومه .. هي عاليه لكن مش طويله .. اقصر من الاكسنت و السيينا و الانوس .. بس يمكن اعرض كام سنتم
لكن العدادت هي اللي مكانها غريب مش مفهوم ... معموله علشان كل الركاب يشوفوها ... تقولش بيسوقوا من مكانهم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

فلم تَجْرِ إِلا جئت في الخير سابقاً، ولا عدت إِلاأَنت في العود أَحمد

ايه يا باشا الاشعار الجامده دي ...كتير علينا والله ...
و انا اللي كنت خايف لأكون اتفزلكت زياده بالفصحى ... اتاريني طلعت غلبااااااااااااان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsaeed مشاهدة المشاركة

بجد ولا أروع ده طبعا على غرار

زاد المستقنع في اختصار المقنع
جزاك الله كل خير
جزاك الله كل خير ...
ما شاء الله .. اشعار و مؤلفات و ... و
انا رأيي نخلي الموضوع مقتبسات من التراث
عريض المنكبين مشرئب الفلنكات ... شلولخ ,,,, أعرب الجمله... ومن هو شلولخ
والكتب الخارجيه ممنوعه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ﻻ و إنت الصادق

تخليص اﻹبريز .. فى تلخيص باريز

فعلا يا حازم باشا .. كنت بفكر فيها و انا بكتب العنوان لدرجه اني بدخل ما اكتب خلاصه البهاريز ... تخليص دخل على خلاصه طلعت ملخص ... ما علينا .. المهم البهاريز تعجب الزباين و خلاص

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &