قديم 27-09-2010, 09:02 AM
الصورة الرمزية samehsaeed
samehsaeed samehsaeed غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير إلى الله
التخصص العملى: مبرمج دوت نت
هواياتي: القرآة والتعلم

samehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of light
رأى رد: ذكرياتى مع السيارات فى هولندا

أستاذ جنيدي مش عارف أبدأ منين بجد، يكفي أقولك والله والله والله ما سبت الموضوع إلا لما قريته بالكامل
من فرط أسلوب حضرتك الممتاز واللي أكتر من رائع حقيقة، وبجد بين السطور آلاف السطور اللي ممكن
تتفهم والواحد يستفيد منها، تجربة رائعة بحق وعن نفسي بتمنى أخوض التجربة ديه بس مش عارف ليه
متخوف منها مع إن ليا عم في إيطاليا وعم تاني كان هناك بس توفي لكن ولاده لسه هناك كمان والدي
سافر إيطاليا في التسعينات ورجع، لكن أنا مش عارف ليه مش قادر آخد القرار إني أدور بجدية عن فرصة
عمل في دول أوروبا مع إني عارف إن فيها حاجات كويسة كتير، طبعا مفيش مكان كل حاجة فيه كويسة
بس مين يعرف جايز أغير رأيي في يوم من الأيام ويجي اليوم اللي احكي فيه زيك عن ذكريات جميلة الواحد
عاشها في حياته، بجد الشكر كل الشكر والتقدير لأسلوبك الشيق اللي أمتعتنا بيه ولخبراتك اللي اكسبتهالنا
عن طيب خاطر وبكل حب.

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنّا

التعديل الأخير تم بواسطة samehsaeed ; 27-09-2010 الساعة 09:03 AM سبب آخر: خطأ إملائي