الموضوع: FIAT 132 2000
قديم 16-09-2010, 04:31 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: FIAT 132 2000

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحسان مشاهدة المشاركة

انا عندى فيات ارجنتا مو 1984 بحالتها دواخلها سليمه 100 في100 وغيرراشه خوارج الا للنظاقه فقط وحاله الموتور 80 في الميه والموتور 200 +تكيف وباور وسنترال لوك بس اطلب الاشارات الاماميه الجانبيه وشكرا
للاسف لااشارات بتاعها بقت نادره جدا انصحك تنزل تشوفها عند الكيلاني لو مش موجوده انزل بص عليها في عزبه شلبي و الوكاله و اوعي تركب اشارات شاهين لان بيبقي شكلها وحش اوي علي الارجنتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

انا لما كنت فى ابتدائى كنت مشترك مع ابونيه والراجل كان معاه فيات 2000 فضى وكنت معجب بيها وخصوصا انها كانت ازاز كهرباء وواسعة ومريحة وكمان كنت بحب صوت موتورها اوى ...

وبعد كام سنه قابلت الراجل وعرفت انه باعها وبصراحه زعلت لان كان ليا معاها زكريات ....

بس بصراحة من انضف القديم بس مشكلتها قطع الغيار ...
اهلا بيك استاذ حسام
ال 132 كانت عربيه تحفه في وقتها و لحد اواخر التسعينات كمان و تلاقي منها نضيف كتير لكن للاس فقله قطع غيارها اصبحت مشكله مستعصيه

حـازم خـضـر