قديم 15-09-2010, 02:35 AM
abd000 abd000 غير متواجد حالياً

abd000 will become famous soon enough
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

انا معاك ياباشا موضوع محترم ....... ومتخفوش ححنجح باذن الللة انا كنت ناوى اجيب وخلاص والهى منا شارى خليها عندهم لغاية متصدى وموديلها يروح فى60 داهية بس بجد مش عاوزين نياس من الموضوع متشفو لبيا العربيات فيها عاملة ازاى برخص التراب الى عندنا بارقام فلكية وتونس والجزاير كل الدول دى ياجماعة طبعا فضلا عن السعودية والخليج التويوتا لاند كروزر ب100 الف ريال سعودى الهى هنا ب 2مليون جنية وفى ناس ياما راكبها انا مش فاهم ازاى بس بجد لازمن نقف وقفة حلوة وهما كدة كدة لازمن ينزلو الاسعار عشان يبيعو وانا معاك وبيحيك ياباشا على الاقتراح المحترم دة وعندى احساس انو حيجيب نتيجة بس محتاج وقت وبعدين زى الاخ المحترم ما اتفضل اهى محولة نجحت بيقى الحمدلللة منجحتشى ادينا حاولنا وخلاص بس بلاش فعلا الشعارات الهابلة هى جت عليا وكلام من دة حراااام بقى عايزين نركب عربيات محترمة بقى زى الناس الطبيعية علي فكره يا جماعه الفكره اتنفذت في الكويت من اكتر من سنة ونجحت جداااااااااا ونزل اوى سعر الكورولا والكامرى الهما طبعا انضف من الى مصر مليون مرة ويريت بس لينك الحملة الى على الفيس بوك وشكرراااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا

التعديل الأخير تم بواسطة abd000 ; 15-09-2010 الساعة 03:00 AM