قديم 13-09-2010, 02:39 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: محتاااااااااااااااااااااا ااار!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسد الله مشاهدة المشاركة

من يريد أن يشتري شيارة جديدة ليكون جل اهتمامه بها شكلها من الخلف وهي تقوم بالغرز

صدقني هذه طريقة تفكير من لم يتعب في ثمن هذه السيارة

عزيزي كلنا لنا أهدافه من سيارته وأتحدى أن يكون عمر حضرتك فوق ال23 سنة

على العموم الطبيعي اننا عندما نشتري سيارة تكون اهافنا الأولى أن تقضي لنا مشاورنا بسهولة وسلالسة وأيضا@ --- من وجهة نظري ---- معاملات الأمان

وللعلم اللوجان أفضل سيارة في فئتها بها معدلات امان عالية حيث حصلت على 3 من 5 في أختبار الأمن والسلامة الأوروربي وما أدراك ما أختبار الأمن والسلامة الأوروبي أما الأسبرانزا للأسف فلم تتأهل أصلاً لتدخل مثل هذا الأختبار

وأترك لكم في النهاية الحكم

تحياتي

مشكور لكلامك المحترم

بس احب اوضح حاجه

مش عشان ان حبيت اشوف عربيتي و هل ثابته كويس والا لاء او دوران العجل بالملفات ثابت و الا بيحدف يبقي انا متعبتش بالفلوس

اولا انا اذا كان دراسيا او عمليا كل حياتي متعلقه بالعربيات بجميع انواعها بغض النظر اني مهندس مدني
ثانيا السبب الي بيخلي الناس دلوقتي تفاضل و تتخالف في الاراء هي تعدد المعروض و تقارب سعره
يعني انا عشان اشتري ال m11 بتاعتي قعت اشهر ادور و اتفرج و اجرب لحد ما استقريت علي العربيه الي تناسبني فعليا
ثالثا مع احترامي لحضرتك الي يفكر بالتفكير ده عايز عربيه تقضي مشاويره و خلاص يبقي مش عايش بالزمن ده ولا عايز يعيش فيه
ده زمن كل حاجه فيه سريعه و زمن عايز المغامره وناس بتفكر وبتشغل مخها مش عايزة تعيش جمب الحيطه وخلاص

وعموما لو حضرتك حبيت اي حاجه بالدنيا هتحب تتعرف علي كل حاجه فيها و دي طبيعه البشر كلهم وتحب تستكشفها اكتر

ومعتقدش دليل ابدا انك مش تعبان في فلوسها

اعتقد كلمه ملهاش لازمه الي حضرتك قولتها لاني تمس شرفي جدا
ومشكور علي كلامك